Obsługa Klienta i Reklamacje

Obsługa Klienta i Reklamacje

Na tym szkoleniu poznasz sposoby i narzędzia podparte wiedzą psychologiczną, które pozwolą Ci szukać pozytywnych rozwiązań dla klienta i firmy. Dowiesz się, co zrobić, aby go nie stracić, a załatwić sprawę tak, aby firma do tego nie dokładała a klient nie czuł zawodu.

Adrian Janik
Trenerzy: Adrian Janik
Skala trudności:
dot
dot
dot
dot
dot

Czego nauczysz się podczas szkolenia:

  • Opanowanie umiejętności asertywnej obsługi klienta z nastawieniem na umacnianie relacji i współpracy,
  • Kontrola emocji w sytuacjach trudnych z klientem.

Dla kogo przeznaczony jest ten kurs

Działy sprzedaży. Biura obsługi Klienta. Działy serwisu - osoby i działy mające kontakt z dostawcami, partnerami biznesowymi.

Opis kursu

Kurs „Obsługa klienta i reklamacje” zawiera bloki tematyczne, począwszy od badania potrzeb przez obsługę reklamacji, a na upsellingu i cross-sellingu kończąc. Jest to kompleksowy zestaw dla działów obsługi klienta oraz serwisu, których zadaniem jest nie tylko umiejętność sprawdzenia statusu sprawy i sytuacji, ale i oferowanie komplementarnych, uzupełniających elementów oferty. Wszystko w duchu ok-ok w relacjach z klientami.

Kurs „Obsługa klienta i reklamacje” omawia narzędzia w postaci algorytmów, jak i sprawdzone praktyki w wielu sytuacjach, w tym część z nich zainscenizowana w scenkach sytuacyjnych.

Zawartość kursu

PreQuiz

Intro - O czym będzie moduł

Style relacji w sytuacji reklamacji

Projekcja, czyli jak nie dolewać oliwy do ognia

SKI,czyli o co naprawdę chodzi Klientowi

Rozładowywanie emocji

Przyjęcie reklamacji

Odmowa z wyjściem do współpracy

Kilka wskazówek na koniec

Zakończenie

PostQuiz

PreQuiz

Intro

Czym są potrzeby?

Jak badać potrzeby?

Jak to zrobić? Narzędzia

Narzędzia w praktyce

PostQuiz

PreQuiz

Sprzedaż w kolejnym kroku

Up-selling

Jak doprowadzić do kolejnej sprzedaży?

Jeśli dziś piątek to co to oznacza?

PostQuiz

Często kupowane razem

;

Trenerzy w tym kursie

coach

Adrian Janik

Psycholog, trener biznesu, przedsiębiorca

Jest trenerem biznesu, psychologiem, konsultantem i terapeutą organizacji. W ciągu ostatnich 12 lat zrealizował kilka tysięcy godzin warsztatowych dla menadżerów i zespołów. Zajmuje się też wsparciem indywidualnym w formie sesji coachingowych i konsultacyjnych. W pracy szkoleniowej stosuje podejście praktyczne, oparte o coaching narzędziowy i symulacje. Pracuje głównie z menadżerami i liderami wszystkich szczebli organizacji w firmach produkcyjnych, logistycznych, instytucjach finansowych i branży e-commerce. Samoorganizującym się zespołom pracującym w oparciu o metodologie zwinne (SCRUM), pomaga osiągać wysoką efektywność. Z działaniami wsparcia i customer service pomaga wypracowywać efektywne narzedzia i standardy obsługi klienta.

Obsługa Klienta i ReklamacjeUmów demo

Testuj za darmo! Wypełnij formularz, a nasz doradca skontaktuje się z Tobą, aby uzgodnić termin bezpłatnej prezentacji platformy szkoleniowej Skills Arena.

Poznaj naszą ofertę

Testuj za darmo! Wypełnij formularz, a nasz doradca skontaktuje się z Tobą, aby uzgodnić termin bezpłatnej prezentacji platformy szkoleniowej Skills Arena.

Skontaktuj się z nami

Telefon kontaktowy: 

+48 737 321 551

Umów darmową prezentację

*Pole obowiązkowe

FAQ

Najczęściej zadawane pytania
Użytkownikami platformy mogą być pracownicy na każdym szczeblu organizacji: od specjalistów, przez kadrę managerską, po zespół zarządzający przedsiębiorstwem. Naszą działalność opieramy na współpracy B2B, a umowę o korzystanie z platformy podpisujemy z firmami i samorządami. Jeśli jako pracownik jesteś zainteresowany naszymi szkoleniami, zgłoś się do odpowiednich osób w swojej organizacji, którym chętnie zaprezentujemy ofertę.
Punktem wyjścia do powstania platformy były doświadczenia biznesowe oraz praktyki trenerskie naszego zespołu. Pozwoliło nam to stworzyć wszechstronny program szkoleniowy, który doskonali kompetencje na obszarach kluczowych dla rozwoju przedsiębiorstwa. Przygotowaliśmy zarówno kursy kształtujące umiejętności miękkie (np. Akademia Szefa, Akademia Sprzedaży i Obsługi Klienta), jak i szkolenia specjalistyczne (Rekrutacja, Employer Branding, Wystąpienia Publiczne, Negocjacje, Digital w Marketingu, BHP Praktyczne, Lean Management czy Akademia Excel).
W Polsce jesteśmy jednymi z pionierów blended learningu, który łączy tradycyjne metody szkoleniowe z nowoczesnymi narzędziami do nauki zdalnej. Sięgając po nowoczesne technologie, dbając o wysoką jakość materiałów edukacyjnych oraz dostosowując program nauczania do obecnych potrzeb biznesu, wyznaczamy nowe standardy w branży szkoleniowej. Nasze kursy to pozytywne doświadczenie dla użytkowników i wysoka efektywność biznesowa dla firmy.
Ceny dostępu do platformy ustalane są indywidualnie z klientem. Koszt zależy od konkretnych potrzeb szkoleniowych firmy, liczby uczestników i tematu kursu. Skontaktuj się z naszym przedstawicielem poprzez formularz w celu otrzymania dopasowanej oferty.
Oczywiście! Skontaktuj się z naszym przedstawicielem telefonicznie, mailowo lub poprzez formularz i opowiedz mu o swoich potrzebach biznesowych. Znajdziemy dla Ciebie skuteczne narzędzie edukacyjne i umówimy się na prezentację możliwości naszej platformy. Spotkanie dostępne jest w formie online lub na żywo.
Najczęściej są to opcje dostępu na 3, 6 lub 12 miesięcy. Okres możliwości korzystania z platformy dostosowany jest do objętości i zakresu tematycznego danego kursu, tak aby użytkownik mógł spokojnie zrealizować cały program szkoleniowy.
Jeśli Twój pracownik lub zespół nie dokończy kursu w planowanym czasie, to istnieje możliwość wydłużenia okresu dostępu do platformy po wcześniejszych ustaleniach z opiekunem klienta.